Chilligrillgrill

Idag vaknade jag vid 11 och sedan dess har jag nog mest legat och latat mig vid poolen. Det har varit soligt och varmt aaaaah. Jag och Gretel tog oss en tur med trampbåten också och imorn blir det förhoppningsvis Jetskis!! Ska vara fint väder hela helgen vilket är bra eftersom jag jobbar på min bränna inför skolstart.
Annars har jag skypat med familj och Johanna och får se vad kvällen bjuder på.
Fick precis reda på att vi ska kika förbi på ett Birthday party ikväll, spännande, så måste skynda mig iväg för att göra mig i ordning.
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Rigo

ÅÅH så mysigt xx

Svar: kom hit och mys med mig hihi
Hanna Häger

2012-08-19 @ 01:29:31
URL: http://www.rafikiflower.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0