Firts day at school

Forsta dagen pa High School var helt ok om jag ska vara arlig. Det var inte toppen men heller inte daligt.
Tror detta beror pa att manga av de klasser jag valde har jag med freshmen och sophmore, vilket ar mycket yngre an mig, jag traffade knappt nagra Juniors eller Seniors alls idag. Sa efter skolan gick jag till rektorns kontor och fixade om lite i mitt schema sa imorgon kommer jag ha fler klasser med jamngamla. Hoppas det blir battre!!
Sen eftersom jag inte bestamt vilken sport jag vill delta i efter skolan ska jag och Gretel imorgon testa pa Cross Country och pa fredag Volleyball. Egentligen far man inte bara hoppa in for att 'testa' men coacherna var snalla mot oss :)
 
Eftersom jag skriver pa min nya dator (MacBook UNTZUNTZ) sa finns det inga, haha hur fasen ska jag skriva nu!?!?, aaao.. ni fattar! Plus att jag ar jattetrott sa skriver jag mer imorgon om hur en dag pa High School ser ut. Jag har sa mycket nytt och spannande att beratta!
 
Bild fran http://rafikiflower.blogspot.com/

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0