Go Pekin Panthers

Kom precis hem från en awesome riktigt amerikansk fredagskväll.
Matchen var hur kul som helst, även fast jag knapps förstod någonting.Men det var ju första Football matchen jag någonsin varit på så jag skyller på det hah.Vi vann överlägset, med omkring 60 poäng, GO PEKIN PANTHERS! Tydligen var vi inte så bra förra året men i år har vi faktiskt chans vilket är jättekul.
Efter matchen åkte vi ett gäng till en restaurang jag tror heter Torns eller något liknande. Delade en liten pizza och haha kan bara säga att det räcker!! Storlekrana här i USA är verkligen enorma jämfört med Sverige. 
 
Annars: jag har bestämt mig för att fortsätte med Cross Country. Såg cheerleadingen på matchen ikväll och jaa...... det var ganska lame om jag ska vara ärlig. Några tjejer berättade att cheerleading är väldigt populärt på större skolor men Pekin är en liten skola och vårat cheerleading lag består av yndre tjejer som inte riktigt är megabra. Så ständig pain in my legs eller inte, Cross Country it is!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0