I CAN'T GO TO TACO BELL, I'M ON AN ALL-CARB DIET.

Idag åt jag för första gången på Taco Bell vilket är megakul om man sett Mean Girls.
Vi åkte till Iowa City tidigt imorse, hann skypa med systra mi en kort stund innan vilket var mys. Iowa City är bara en timme bort och har allt Hanna behöver för en perfekt shoppingdag. Mina absolut nya favoritaffärer är Forever 21, Victorias Secret och Bath and Body. Så nästa månad när jag har pengar ska jag och Gretel dit och shoppa loss! Idag köpte jag bara en miniräknare på Second Hand snål som jag är, men lägger hellre 30 riksdaler på en begagnad än 700 på en ny. Hoppas bara det är the right one.
Efter Iowa City åkte vi till skolan för det var öppet hus. Jag fick mitt skåp nr 93 (ironiskt nog min värdpappas gamla), fick mitt schema och pratade med coatcherna.
Tyvärr hade de för länge sedan redan beställt kläderna för cheerleading laget så jag kan inte cheera för football, vilket alla tyckte var jättekonstigt så vi pratade med några lärare på skolan som ska försöka fixa det. Hoppas det kommer gå, men annars ska jag prata med Volleyball coachen imorgon bitti och se om jag kan vara med där. Cheerleading coachen tyckte synd om mig och lovade att jag ska få cheera nästa period då det är Basketball, YEEAY.
Jag pratade också med dansläraren och hon blev jätteglad när jag sa att jag tyckte om att dansa, så det är uttagning snart vilket inte kommer bli några problem om man dansat förut. Man kan tydligen både dansa och delta i anna sport efter skolan vilket jag tycker låter jättekul!!
 
Well, här sitter jag, äter peanutbutter och taggar sönder för imorgon ska jag upp tidigt. 07.20 kommer skolbussen stå utanför huset för att ta mig till min första dag på HIGH SCHOOL!
Saknar mina tokiga syskon!

Kommentarer
Postat av: Lisa Almstedt

TAGGA TAGGA TAGGA!!!

2012-08-23 @ 01:56:22
URL: http://lisamerica.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0