Let´s go on an adventure

Jag har nu ställt väckarklockan på 03.40, tidigt tidigt. Men imorn gäller det, jag ska äntligen få träffa min värdfamilj!! Det är galet vad tiden har gått fort, känns som om det vore igår jag ansökte om att få bli utbytesstudent och imorgon kommer jag befinna mig i USA. INSANE. Det är verkligen en massa blandade känslor i mig nu men jag är mest taggad och glad. Sen klart det känns konstigt att lämna Sverige för 10 månader men komigen, UNDERBART!
Det här blir mitt sista inlägg från Sverige, så Hejdå kära Sverige och AMERICA HERE I COME!!!
 
Hejdå mammi och pappi :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Liiiisa

LETS DO THIS! America, watch out ;)

Svar: because here we come ;)
Hanna Häger

2012-08-05 @ 02:17:35
URL: http://lisamerica.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0