MASTERPIECE

Här har vi då mitt mästerverk av röra vilket ska föreställa min packning... och då har jag inte tvättat och lagt fram allt. Men framåt går det i alla fall för imorn ska jag köpa min resväska så då får jag provpacka och se vad som får plats, aaaaaah jobbigt att välja! 
Men blir nog bra för får ha en stor väska med 23 kg, ett handbagage också på 23 kg och STS ryggan. Det viktigaste är bara att komma ihåg visum och dödsviktiga papprena så jag kommer in i landet, vore gött om man glömde hehe........  
 
TAGGA 4 DAGAR KVAR NU!
                       

Kommentarer
Postat av: tight corri

ÅH fina trosorna är med, BRADÄR!

Svar: tyvärr sållade jag och moa bland trosorna och dom får inte följa med :(
Hanna Häger

2012-08-01 @ 21:24:26

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0