Shopping

Jag och Gretel bestämde oss för att ha en liten shoppingdag så imorse skjutsade Theresa (värdmamma) oss till Fairfield där hon jobbar. Det fanns inte så många affärer där som jag trodde men trots det har vi fyndat som bara den! Vi hittade en second hand affär full med härliga kläder, jag älskar second hand! Billigt, unikt och taxfree ;) Så efter en lång tid bland tusentals galgar äger jag nu:
-ett par svarta byxor
-ett skärp
-fyra blusar
-två tröjor
-en jacka
Allt detta kostade mig ungefär 140 svenska kronor. INSANE!!!!! Hanna is very happy right now.
Utöver klädernaköpte jag schapoo, balsam, och lite skolsaker på Walmart (affären som har allt)
...förutom rutade kollegieblock märkte vi AAARRGGH
Hahaha second hand levererar potatissäck!
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0