Smores

Har haft en riktigt mtsig kväll. Vi grillade hot dogs framför en brasa på baksidan med Todds (värdpappas) föräldrar. Mina favoritgamlingar här i USA. Sen testade jag för första gången SMORES, en riktig amerikansk klassiker. man grillar marshmallows, lägger det med en chokladbit mellan två kex. Trodde först att jag ite skulle tycka om det eftersom jag inte är ett stort fan av marshmallows men yumyum!!
Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt för High School.
...sitter och lyssnar på Queen, pappa det smittar! Tror det är för att jag saknar min gamle man :) 
 
HahahahHAHAhAHha jag vet inte hur men vi lyckade verkligen göra den här bilden riktigt charmig.....
  
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0