Stuck in chicago

Nu ska jag egentligen redan ha träffat min värdfamilj, men istället sitter jag på ett hotel i Chicago.
Så här ligger det till: resan gick jättebra, bytet i London och den 8,5 timmars flygen till Chicago var nemas problemas. Men sen när vi kom till Chicago och jag skulle checka in till mitt sista flyg mot Des Moines fick jag reda på att det var inställt. Jag fick en biljett till ett tidigare flyg, så jag i princip sprang genom det superstora flygplatsen till G20. När jag kom dit visade det sig att flyget var framflyttat och jag var bara på Stand By listan. Så jag fick sitta och vönta och vänta medans flyget blev framflyttat ytterligare timmar. Tillsut fick jag reda på att det också blev inställt (pga storm) så imorn ska jag äntligen få flyga sista biten 11.40 am.
Men det jobbigaste av allt var att jag inte fick tag på min värdfamilj undertiden.
Nu ska jag sova några timmar och slutföra min resa imorn och ÄNTLIGEN TRÄFFA MIN FAMILJ!!
Godnatt
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0