Christmas decorations

Min helg har varit myche brao med mycket skratt sa nar jag tanker pa at det ar skola imorgon kanns det minde battre.... Annars ser jag fram emot imorgon for jag ska pa en rock konsert. Det ar visserligen kristen rock, menmen, jag alskar konserter s jg tror det kommer vara kul nda. Far ta med mig kameran (fast att den fortfarande ar trasig)
 
Har far ni bilder pa varat julpynt + julgran. Jag ar lite besviken over att min vardfamilj knappt har julpynt, jag som tycker det ar sa himla mysigt!
Det hade ocksa sagts att det skulle komma sno idag ocksa men det kom bara regn, jag hoppas verkligen det kommer snoa snart sa jag far en vit jul. Haller tummisarna :)
Synd att bilden oa mig och Sophi blev dussig.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0