Gretels goodbye party

Igår samlades vi massa mysigt folk på en restaurang för att säga hejdå till Gretel. Det var både hur kul och hur sorgligt som helst, men jag höll inne tårarna etfersom att jag kommer se henne några fler gånger innan hon åker. Vi hade beställt en stooor tårta med känguruer på som sa *We are going to miss you Gretel". Halva tårtan var vit och halva var choklad, hur god som helst. Jag är fortfarande mätt..... Efterat köpte vi ton med toarullar och åkte runt och TP:ade folks hus, hahahaha det är hur töntigt som helst men ni anar inte hur galet kul det är!
 
Nu ska jag göra mig i ordning för vi ska iväg till en familj på "sopp kväll". Antar att vi ska julmysa och äta soppa, något åt det hållet. Sedan kommer Gretel sova här ikväll för imorgon ska vi fira jul med henne.
 
Har får ni lite bilder från gårdagen, ska se om jag hittar en bild pa tårtan också för den var AWESOME.
 

Kommentarer
Postat av: Gudmor Maria

Hej Hanna!
Vad underbart du verkar ha det, och vad vacker du är:)!
Jag skickar massor av jul- och nyårskramar till dig.
Ha det bra, så hörs vi!
Kram

Svar: Hej :)Jo jag har det jattebra och far upplave mycket nytt! Tack sa mycket :)
Vad kul att hora fran dig! Jag hoppas allt ar bra med dig hemma i Sverige och att ni har fatt en mysig jul. Skickar jul och nyarskramar till dig med har fran USA.
Merry Christmas and happy new year!
Kram, vi hors!
Hanna Häger

2012-12-24 @ 21:48:47
Postat av: Anonym

Hej Hanna!
Det blev något strul med vänförfrågan. Skicka en ny :)).
Kram

Svar: men nu tror jag jag ar din van?? :) Kram
Hanna Häger

2012-12-25 @ 19:30:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0