Greveholm

Hittils har min dag sett ut såhär: imorse skickade jag iväg mina julklappar till familjen vilket känns skönt for nu vet jag att dom kommer komma fram innan jul + att det var inte så dyrt som jag trodde. Sen kom jag hem och tog för första gången pa riktigt länge ett långt varmt bad.
Idag är det första December vilket betyder JULKALENDERN, wohoooo! Så jag kollade tillsammans med Josse och Jakob (vi skypade och jag hade svtplay uppe) på första avsnittet. Vet inte riktigt om jag kommer tycka om det, hoppas det är bra!

Nu väntar jag på att Celsey ska hämta upp mig och så får jag se vad vi hitar på ikväll. Hoppas ni har haft en mysig första December ni med :)

 

Kommentarer
Postat av: Jonatan

HAHAHAHAHAHAHAHAH

Svar: hehehhehhehhehhe
Hanna Häger

2012-12-04 @ 20:25:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0