LUCIA

Glad Lucia på er alla!! Jag har då inte riktigt firat här borta, men försökte förklara för mina vänner vad Lucia är och vi kom in på svenska jul-traditioner. När jag berättade att vi (inte alla) dansar runt julgranen och sjunger julsånger skrattade dom tills dom kissade ner sig, HAHA SERIÖST! Jag har aldrig riktigt tänkt på det förut, med tanke på att jag vuxit upp med det, men om jag hade varit amerikan hade jag tyckt det låtit tokigt jag med. Sen när jag berättade att pappa eller någon annan gubbe klär ut sig till jultomten och kommer och säger "Hohoho finns det några snälla barn?" trodde jag mina kompisar skulle svimma..... haha har borta visar sig aldrig tomten, han lämnar bara klapparna under natten. Jag kommer sakna tomten i år :( fast att jag ar.....uum...eeh...18  *host*.

Annars flyter det på som vanligt och jag har det jättebra. Var och kollade på Wrestling idag och imorgon blir det förhoppningsvis Sagan om Ringen marathon med Gretel och Whitney. Jag försöker umgås så mycket som bara den med Gretel nu med tanke på att hon bara har 25 dagar kvar.....usch vill inte tänka på det!
FINN ETT FEL.....

 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0