R.I.P

Ush vad hemskt det är att höra om alla tragedier som händer här omkring. Jag kan tänka mig att ni hört talas om skjutningen i Connecticut. En kille sköt först sin mamma och sedan 20 barn mellan 6 - 7 ar och 6 vuxna. Efter det tog han sitt eget liv. Skottlossningen skedde på en skola och det finns överlevande med mer eller mindre skador.
 
Och inte nog med det, tre föredetta Pekin elever dog här i veckan. De hade kort av vägen och föraren krossades och dog med det samma, de två andra hade inte sakerhetsbälte och flög ut genom fönstret. Det var tre killar mellan 19 och 23 års ålder. Det hemska är att Gretel hade sett dom lämna Richland Bar stupfulla och satta sig i bilen. Självklart tänkte hon "Vilka idioter...dom borde inte köra i det tillståndet", gissa hur hon känner sig nu.. Så jag säger bara en sak, DON'T DRINK AND DRIVE!
 
...tänkte komma med lite lättare och roliga nyheter också. Jag, Gretel och Eddie vad pa The Hobbit vilket var FREAKING AWESOME! Seriöst, bara filmmusiken ger mig rysningar!! Annars har denna lördag varit väldigt slö, jag, Gretel och Shelby har legat framför teven och bokstavligt talat ätit cookie dough direkt från bunken fetisar som vi är haha! Men imorgon ska vi ha en tjej shopping dag i Iowa City vilket ska bli mys!!
 
Förresten, så piercade Gretel mitt öra. Jätte (åh nu letar jag efter ett svenskt ord, vad heter det när man bara får en ide och gor något oplanerat?!) ... aja, jag älskar det i alla fall, ska bara vänta sex veckor och ersätta plupparna med ringar och fjädrar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

....spontant? ;)

Svar: haha jaaaa det ar ordet jag letar efter!! tack :)
Hanna Häger

2012-12-16 @ 16:41:20
URL: http://fianay.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0