Third Advent

Glad tredje advent på er alla. Jag fick god choklad i adventspresent, tack svenska "tomtenissarna" :)
Idag har varit en megabra dag! I morse skypade jag med Barro, var underbart att få lyssna på lite Göteborska. Det var länge sedan, åh vad jag saknar henne
 
Sedan åkte jag, Shelby och Gretel till Iowa City för shopping och bus. Köpte klart allt jag behövde nu innan jul och jag är supernöjd med alla mina klappar i år. Köpte lite grejer till mig själv ocksa, bl.a. simpel blå bikini för Hawaii resan och så kostade jag på mig en bh från Victorias Secret. Dyraste bh:n jag någonsin köpt, den kostade $69 (vilket är 461sek) ...men det är Victorias Secret och den är hur fin som helst, så det var det värt ME LOVE LOVE LOVE.
Vi avslutade dagen med att äta på Texas Roadhouse med Victoria och hennes pojkvän, megamumsigt!
Vill också visa er vad som hände när jag och Isaiah bestämde oss for att noppra hans ögonbryn (ja, sånt händer när jag borde plugga men hittar på töntsaker istället....)

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Haha gulligt!

Svar: heheeeeh:)
Hanna Häger

2012-12-17 @ 11:54:35
URL: http://twitter.com/jfosselius
Postat av: BARRO

ÅÅÅH jag saknar dig hur mycket som helst hani

Svar: PUSS PA DAJ!!!
Hanna Häger

2012-12-18 @ 20:32:27
URL: http://rafikiflower.blogspot.com
Postat av: Lisa Almstedt

hahhahaha naw

Svar: hahahaaah ibland assa..... SKYPE SNART!
Hanna Häger

2012-12-23 @ 05:49:10
URL: http://lisamerica.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0