Fly on your wings of love

Kikar lite på min flyginformation och såhär ser schemar ut:
-  incheckning på Arlanda 05.20
- 07.20 lyfter jag och landar i London 09.05
- väntetid och chilligrill i nästan 3 timmar
- 11.45 bär det av igen och den här gången till....
- Chicago där jag landar 14.15
- återigen väntan och nu i drygt 4 timmar
- sen till sista flyget 18.25 mot Iowa
- 19.40 FRAMME!
 
Jag kommer resa i grupp med andra utbytesstudenter från andra ställen i Sverige som också ska till USA och även en ledare kommer flyga med oss vilket jag tycker är jätteskönt. Tror knappast jag hade klarat det själv, Haha hade virrat bort mig i antingen London eller Chicago....
Men nu kan jag andas eftersom ledaren kommer hjälpa mig ända till sista flyget.
Eftersom det är 7 timmars skillnad har jag räknat ut att resan kommer ta ungefär 19 timmar... NITTON TIMMAR!!!
Har aldrig flygit så galet länge förut, men det är det värt det föööör...
 
...NU ÄR DET BARA 6 DAGAR KVAR OCH JAG ÄR SÅ SJUKT GALET TAGGAD!!!!!
Eftersom vi åker i grupp och dom ska hålla koll på oss måste vi ha på oss denna feta outfiten YEAH
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

Du ska få uppleva min dröm, bo i USA.
Lycka till och ha det otroligt bra Hanna.
Ha det lite fantastiskt åt mig också!
Jag har alltid velat gå i High School.

Sedan måste jag säga att du är otroligt vacker, Hanna.
Massor med kramar!

Svar: Tack så mycket Lydia. Men du ska veta att det är inte för sent, du skulle kunna åka nästa år om du vill :) Vad glad jag blir, du är fin du ,Kramar!!
Hanna Häger

2012-07-29 @ 21:28:21
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Johanna Fosselius

Tur att du passar i gult babe ;)
Massa pussar<3

2012-08-02 @ 23:27:22
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0