Dance team

Imorse vaknade jag av att Emily ringde mig och sa " I'm here". Sa med efter nagra svordoma (tur att min vardfamilj inte var uppe) packade jag ihop mina grejer och sprang ut till Emily i pyjamas och raggsockor pa mindre an tva minuter. Men inte konstigt att jag forsov mig med tanke pa att Dance Practice borjade klockan 06.15 vilket ar aaaaldeles for tidigt for mig!! Imorgon ska vi ha varan forsta uppvisning under veckans hemma match i Basketball. Jag tycker inte om varan dans sa varst, ar valdigt annorlunda jamtemot dansen jag ar van vid hemma i Sverige. Sa vill egentligen inte visa upp den imorgon hahaha men skit samma, jag har galet kul med tjejerna i Dance Team sa det ar vart det. Sa har kan ni om ni vill fa er ett gott skratt se dansen vi ska dansa imorgon:
 
Efter skolan idag sprang jag 4 km vilket jag inte gjort pa lange och jag marker verkligen att jag saknar att springa sa sak borja med det igen! Sen akte jag, Celsey, Quentin och Cooper till badhuset och sen till SUUUUUBWAAAAAY, mmmm jag sparade halva min baguett sa jag kan ta med den till skolan eftersom det ska bli acklig skollunch imorgon...uuuh!

Sen nar jag kom hem idag hade jag fatt ett paket pa posten fran tomtenissarna hemma i Sverige fyllt med sma adventspaket till mig och min vardfmailj. Ni anar inte hur glad jag blev for jag kommer verkligen sakna advent har borta!! Och mina vardsyskon tycker det kommer bli jattespannande med paket varje sondag. HUR MYSIGT SOM HELST!!
 

Kommentarer
Postat av: Swede

Vart var du på filmen? :)

Svar: Superman t-shirten sa klart :)
Hanna Häger

2012-11-30 @ 01:31:04
Postat av: Swede

Tyckte väl det, det var du som var bäst....

Svar: oj, tack :)
Hanna Häger

2012-12-01 @ 11:13:44

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0