MANIC MONDAY

Nu ska jag berätta för er om min lördag vilket bestod av endast SHOPPING! Vi lämnade hemmet 09.30 och kom hem midnatt. Alltså spenderade jag över 12 timmar åt att julhandla vilket är gaaalet! Jag har aldrig förut lyckats inhandla alla mina julklappar på en dag... Sen på vägen hem åt vi på ett kännt gammalt McDonalds med bilder och små statyer av kända platser i USA. Jag tog en massa bilder med mobilkameran och självklart får jag det inte att fungera när jag försöker ladda över dom till datorn, tyvärr.
 
I går sa vi hejda till kusinerna och sedan åkte jag med Celsey och Quentin på bio. Vi såg Red Dawn, en riktigt bra film som handlar om att Korea invaderar USA. Rekommenderas!
Idag var det skola igen vilket inte alls var lockande efter ett fem-dagars lov... menmen. Jag och Gretel införde en måndagstradition (eftersom att måndagar är sjukt deprimerande), vi ska äta ute varje måndag. Sa hade en riktig mysig kväll med världens bästa Gretel, mycket skratt och skvaller!
 
Vill ni veta något tokigt... vi har redan sattit upp julgranen här borta!! HUR TIDIGT AR INTE DET?!?!? Men jag bara älskar julen och tycker den är hur mysig som helst så det gör inte så mycket... men vill bara inte börja med julsaker för tidigt för då blir det inte lika speciellt! Ett stort plus är i alla fall att jag har två julstrumpor i år hoho, en här hemma hos värdfamiljen och en hos Celsey WOHOOOO :)
 
Godnatt fran mig och mina tokiga tvillingar

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Gull<3

Svar: ah vad jag saknar dig toker <3
Hanna Häger

2012-11-27 @ 18:41:54
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0