Night kisses

Den här helgen har varit väldigt lugn för mig, men tror jag behövde det. Jag hostar fortfarande och har ont i halsen men rösten har kommit tillbaka helt. Tror alla här borta mer eller mindre har drabbats av dumdomduuum... THE FLU!! (vilket är influensan)
 
Nu taggar jag nästa vecka, vilket består av endast 2 skoldagar, halleluja, och sen THANKSGIVING BREAK!! Riktiga Thanksgiving är på Torsdag men vi ska fira på fredag för det passade bäst för släktingarna som kommer. Jag ser jättemycket om att få fira Thanksgiving eftersom jag aldrig har gjort det föut och det är en riktig amerikansk högtid. Kommer bli skönt med lov också :)
 
Men nu måste jag sova så jag överlever de två skoldagarna näste vecka hehe.. godnattpussar frå mig och min nallebjörn.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Doc

Krya på dig.

Svar: man tackar :)
Hanna Häger

2012-11-20 @ 00:47:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0