Popcorn and glee

Nu när det är kallt och mörk ute blir jag på väldens myshumör. Ikväll satt jag ihopkurad i soffan med filtar och popcorn framför Glee i sällskap av Isaiah. Jag har kommit på varför jag tycker om Isiah så himla mycket, hen påminner mig om min lillebror hemma i Sverige. Han har samma humor, är like knasig och ibland säger han saker Jakob lika gärna skulle kunna säga! Isaiah är den som får mig att bli glad igen när jag är ledsen eller har hemlängtan (fast det vet han inte om hehe)
Och Jakob jag lovar att inte ersätta dig, är bara väldigt glad att ha en toker som springer omkring här borta. Gör det lite enklare att vara borta från dig, saknar mitt lilla pingisproffs!
 
Imogron är det Veterans day, vilket betyder att man hedrar de i armén. Jag måste klä upp mig för ska sjunga med skolkören för både Elementary School och High School. Kommer missa runt halva dagens lektioner på grund av det vilket inte gör mig någonting alls :)
Sen ser jag fram emot helg nu!! Imorgon ska jag busa mad Gretel och Shelby och på lördag blir det Disney filmkväll hos Maranda.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0