sickness in tha hood

Istället för att vara på 18 års fest sitter jag hemma med raggsockor och hostar. Untz Untz. Kuligt värre... men life goes on I guess! Något som fick mig att må bättre var 2,5 timmars skype med familjI :) Har sammanlagt räknat ut att jag skypat 4 timmar idag, craaay!
Igår var det partyfredag, jag han att baka choklad cupcakes med jördnotssmör frosting med Sophie innan jag däckade framför tv:n vid 8. Haha pigg tjej! Men cupcaksen blev goda i alla fall:)
 
I Torsdags var jag på Breaking Dawn Part 2 men Gretel, Eddie, Allan, Shelby, Brittany och Vougel. Eftersom jag hade höga förväntningar blev jag lite besviken faktiskt. Eller filmen var valdig bra bara det att böckerna är miljontals gånger superbättre. Men det var en mysig kväll i alla fall.
Kom hem 2 på natten och självklart kunde jag inte somna haha. Så dagen efter hade jag ingen röst och gick runt som en zombie i skolan. Hade till och med på mig mjukisbyxor...GAAAAH vad händer???!! Aldrig igen! Jag kände mig som en riktig amerikanare haha
 
Nu lyssnar jag på Håkan och ska jag göra lite varm choklad för min hals (tror te funkar bättre men varm choklad är godare hehehhe)
 

 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0