Subway yumyum

Som sagt testade vi på Zumba idag och NEEEEEJ, never again! Det var så himla tråkigt att jag trodde jag skulle falla ner och dö! Ledaren visste knappt vad hon gjorde och jag blev inte ett dugg svettig.
På onsdag ska vi istället åka till badhuset för att simma som träning!
 
Efter Zumban åkte vi till Subway. Det var första gången jag ätit Subway i USA och dom är verkligen (som med allt annat när det gäller mat) generösa när det gäller mängder. Exempel i Sverige måste man betala för extra ost, här ber man om lite ost och får perfekt! Sen ville jag ha salami pa min Sub och fick så det räckte till tre mackor haha. Men mums så värt det är!
 
Imorgon efter skolan är det Cross Country Bankett. Alla som sprungit under säsongen ska ta med två maträtter var. Tror de kommer bli ett mysigt avslut.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0