The Great Gatsby

Dagen har gått så himla fort och jag har kvar läxor att göra..gaah! Men läste i alla fall klart klassikern The Great Gatsby som vi har prov på imorgon. Tyckte personligen inte att boken var sådär jättebra, ganska trög, men vill se filmen nar den kommer ut.
 
Sen anmälde jag mig till Speech idag. Det börjar efter jul och jag vill göra det för att testa på något nytt och tror det kommer hjälpa mig att förbattra min engelska även mer. De fanns en massa olika man kunde välja mellan och jag valde att göra en grupp grej. (ush skulle aldrig våga göra solo) Vi kommer vara en grupp och få ett manus, det blir lite som teater/drama. ROOOLIGT!! Det roliga med Speech är att man tävlar i det vilket kommer bli spännande men nervöst tror jag!!
Trodde först inte jag kunde vara med eftersom det krockar med min Hawaii resa, men som tur var kunde jag byta så jag kommer nu åka till Hawaii 20 till 27 Februari istället, vilket är 4 dagar efter sista tävlingen.
 
...sen en knasig sak som hände imorse. Jag vaknade upp med blooooood på kudden, DRAMATISKT VA?! På ett eller annat satt har jag lyckats antingen klia eller slagit upp ett sår mitt i pannan under sömnen. Lyckat Hanna. Som pricken över i:et så skulle en kille självklart ta kort på mig till Yearbook idag haha.
 
Annars har det inte hänt så mycket intressant idag. Imorgon är det sista dagen innan Thanksgiving break och efter skolan ska jag till Celsey och sen sova hos Gretel. (har inte gjort det på några dagar nu så kommer bli myspys)
 
Och ja eheh det ser ju inte blodigt värre ut på bilderna men det gor faktiskt ont!

Kommentarer
Postat av: Dracula

Mmmmm godis

Svar: swedish fish
Hanna Häger

2012-11-20 @ 12:49:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0