Time flies

Herregud vad tiden går fort. Det är redan 21 November och jag har varit i USA mer än en tredjedel av tiden. Känns som om det var igår jag var hemma i Sverige, fast å andra sidan känns det sjukt länge sedan. Det är väldigt svårt att beskriva för när jag tänker efter har jag knappt insett att jag är så långt bort hemmifrån. Det känn som om jag är i en dröm och när jag vaknar upp kommer allt vara som vánligt igen. Som om jag lever två helt olika liv.
TIDEN GAR FORT NAR MAN HAR ROLIGT :)
 
Svensk saknad :(
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Kladdkaka kan du ju lätt baka själv Hanna panna ;)

Svar: hehe jag vet, gjorde min forsta idag :) men min ar tyvarr inte den godaste.. :/
Hanna Häger

2012-11-22 @ 14:52:29
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0