Waterfall

Och så var valet över med Obama som vinnare. Har inte vågat fråga min värdpappa om vad han tycker om det än (hehe) men mina kompisar i skolan säger att dom tänker fly landet till Mexico eller någon annanstans under 4 är... tycker det är överdrivet!
 
Jag, Gretel, Celsey, Quintin, Whitney och Junior åkte till badhuset idag. Jag bara älskar badhus, det var hur kul som helst! Gretel som är fisken i vattnet försokte lära mig att Crawala... vilket inte gick så jättebra...
Efter badhuset åkte vi till en Mexicansk restaurang. Många här borta älskar mecikansk mat och vanligtvis tycker jag om det jag med. Men har haft det tre gånger i USA och helt ärligt så smakar det blääää. Allt är så himla ostigt och smakar B. Plus att man får en böngegga i varje maträtt... USH. Jag var tvungen att köpa mig en Ben&Jerry's efterat så jag fick i mig något gott under kvallen, YUUUM. Jag köpte Chocolate Therapy.
 
Becky flätade mitt hår i Study hall idag, hur coolt som helst. det kallas "Waterfall" och jag ska lära mig att göra det sjalv!
Chocolate Therapy är den bästa av dom här två och passar mig perfekt, eftersom jag älskar choklad.
"Chocolate ice cream with chocolate cookies & swirls of chocolate pudding ice cream"

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast peanut butter cup hanna... <3333333333333

Svar: jag veeet.. var så sjukt galet taggad på den men visade sig att det var mest glass och nästan inga peanut butter cups, BESVIELSE :((((((((((((
Hanna Häger

2012-11-12 @ 00:24:54
Postat av: liiiiisaaaa

// mig hehe

2012-11-12 @ 00:25:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0