Wednesday

WOHOOOOOO, imorse kom äntligen paketet från min syster och bror fram. Min familj är bara bästbästbäst. Tog med det till skolan för att öppna...vilket visade sig vara en dum idé...
Min bror hade skickat med ett kort på honom och när jag såg det brast jag ut i gråt, det var bara så himla fint och ush vad jag sakar honom!
Min syster hade skickat med ett jättefint kort, örhänge, ett halsband och....ehehehe ett presentkort. Haha Josse jag älskar dig! Sen fick jag Marabou, en tröja av mammi och pappi och en t-shirt från bror. TACK ♥♥
 
Efter skolan idag åkte jag celsey och Quentin till badhuset igen och simmade. Jag hade på mig mina lycko örhängen jag fick ac Josse innan jag åkte till USA och råkade tappa det ena i badhuset. Blev jätteledsen, ska ta vara på det jag har kvar!
...bra Josse och Jakob, ni båda har fått mig att gråta idag. Puss på er♥
 
Efter badhuset hämtade vi upp nya Call Of Duty Quentin beställt, GAAAAAHNLJVGK (.jag vet jag har blivit en COD nörd...) Men det var verkligen amazing och vi satt uppe läänge och spelade!
 
Imorgon ska jag se Wrestling för första gången. Det är min värdbror Isaiah och jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran.
 
P.S varje morgon jag är tidig till skolan kan jag skypa om jag tar med mig min svenska dator. Så lägg till mig på skype: hanna.hager
Hittade en charmig bild på mig och mina saknade pöjker i Sverige AJ LÖV JO ♥
(Carro tar bilden, Cornelia ville inte följa med och titta på almorna och Tilda wheeere aaare yooou????)
♥MINA BANANER♥
 

Kommentarer
Postat av: Mosing

ÅÅÅH VAD JAG SAKNAR DIG

Svar: SAKNAR DIG MED MOSING GOSING!!!
Hanna Häger

2012-11-15 @ 10:35:45
Postat av: Carolina Rigo

Åh saknar dig hanni längre än till månen och tillbaka!

Svar: Saknar att busa med dig mina fina banan! Hat paxat er for en Hakan konsert i sommar!
Hanna Häger

2012-11-15 @ 19:24:54
URL: http://www.rafikiflower.blogspot.com
Postat av: Tilda

Åh jag har ingen aning om varför jag inte va med :( kanske va hos Linnea?! :/ JAG SAKNAR DIG

Svar: Hmm jaa kanske, SAKNAR DIG Tildur :( I sommar ska vi leka och ha kuligt!!
Hanna Häger

2012-11-16 @ 20:46:24
Postat av: Louise hultman

Fan vad jag saknar dig :( älskar dig så sjukt mycket, hoppas du har det bäst i världen. <3 <3 <3

Svar: Lollo jag saknar dig dundermycket!! Jag har det megabr och hoppas du har det fint du med! ÄLSKAR DIG TUSEN GÅNGER OM <3 <3
Hanna Häger

2012-11-18 @ 10:28:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0