BFF and Facials

BFF = Breast Friends Forever.
Kan med stolthet berätta att jag stödjer denna bröstcancermånad mycket bra. Hade tråkigt i Study Hall idag och hittade tatueringar i Aspens väska, så tänkte "varför inte?". Så nu har jag Rosa bandet med texten "fight like a girl" på min axel woohhyeeahh

Sedan hade Jared och Brody en "Important facts lession" med mig haha och..jaaa.. det jag kommer ihåg är:
- om du får ett sms där det står heyy med två y betyder det att personen är intresserad och vill...mysa
- om man svarar vanligt hi dissar man
... sedan var det massa annat jag glömt bort, haha forstår mig inte på amerikaner..

Efter skolan följde Gretel med hem for att plugga matte. Pre-Calc tar död på oss och just nu sitter jag som ett frågeteckan på lektionera. Men vi tog oss i alla fall igenom några uppgifter och belönade oss sjäva sedan med ansiktsmasker och godis.

Gretel: "Ooh, of course I'm gonna be the one with the ugly alien face....." hahaha
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0