Drama.....Drama

Kan berätta att när folk pratar om hur amerikanska tjejer är dramaqueens kan jag berätta, NO SHIT! Det stämmer!
Haha jag och Gretel pratade om det igår.
Det jag har lärt mig: berätta inte en hemlighet om du inte vill att hela skolan ska veta om det, tro inte på vad alla säger (det är oftast överdrivet och du får inte veta hela historien), blanda inte in dig i "cat fights", käfta inte emot en amerikanare som caknat på fel sida
... haha nu får jag det att låta som att jag har hemska vänner här borta men det stämmer inte! Alla är inte såhär, jag tycker bara set är ganska så jättekul att sitta och lyssna på allt skitsnack och rykten jag vet inte stämmer.
 
Men för att inte bli inblandad håller jag mig till mina killkompizzzar när tjejerna balla ur.
Jared... my teddybear :)
 
Nu ska jag iväg till kyrkan och ikväll blir det SWEDISH MEATBALLS!!!!!!
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0