HAWAII

Den 13-20 Februari ska jag ut på ävetyr till HAWAII!!! Blev precis klar med att anmäla mig och hoppas det fungerade!
Jag kommer resa med Explore America tillsammans med andra utbytesstudenter som är i USA. Det blir totalt 8 dagar och 7 nätter jag är borta och varje dag har minst en aktivitet och tid att chilla vid poolen eller shoppa. Jag kommer exempel snorkla, segla, shoppa, åka runt och turista sightseeing och inte minst träffa (förhoppningsvis) härligt nytt folk. Nu ska jag bara fylla i lite mer papper, få bekräftat att jag är anmäld, betala och beställa flyg.
ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!!!!! Kommer bli ett perfekt break under februaris vinterkalla dagar!
De två sista bilderna är från när jag och min familj var i Kroatien för nästan exakt ett år sedan :)
 

Kommentarer
Postat av: helena frestadius

Vilken ö åker ni till? :)

Svar: Vi kommer vara pa Oahu :)
Hanna Häger

2012-10-23 @ 06:27:54
URL: http://helenafrestadius.blogg.se
Postat av: Johanna Fosselius

Sååå avundsjuk! Har alltid velat åka till Hawaii! Ta många bilder ^_^

Svar: IIIH jag ar avundsjuk pa mig sjalv hoho, LOVAR :))
Hanna Häger

2012-10-23 @ 10:07:06
URL: http://twitter.com/jfosselius
Postat av: lydia

ungefär hur mycket kostar det? :)

Svar: $875 + att man maste kopa egna flygbiljetter :)
Hanna Häger

2012-10-23 @ 16:21:57
URL: http://lilldoran.blogspot.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0