Hola Amigos

Hej svejs i lingon skogen.
Idag har varit en mycket trevlig dag även fast jag tappade en lins och det luktar bajs i korridorerna pga kattdissikering..och nej nu måste jag sova, have to sleep you know! GODNATT
Hahahahaha gjorde precis dagens fail... smög ut i köket for att hämta lite choklad (uppmärksamma nu att klockan ar 12 pä natten men CHOCOLATE IS MY LIFE and I can't live without it, YOLO) sa i alla fall kände jag mig lite ninja som i mörkret tog mig till skafferiet och tillbaka till rummet utan att bli upptäckt...tror jag.... Sen när jag slog mig ner for att njuta av chokladen upptäckte jg att jag fätt med mig en päse.....tranbär?!??!! MISSION FAILED

Kommentarer
Postat av: Berrymen

Kan det bero på den tappade linsen? :)

Svar: hahahaah... that make sense ;)
Hanna Häger

2012-10-24 @ 16:09:17

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0