Last football night

Kom precis hem från sista fredags matchen och usch så dåligt vi spelade och usch så kallt det var. Det är så svårt att veta hur många grader det är utomhus eftersom dom mäter i Farenheit här borta men tror det var runt nollan, om inte några minus. Men kylan var likadan för båda teamen så det ska man inte ha som ursäkt! Det är bara så synd for om vi hade vunnit hade vi legat etta inför "play offs" men nu ligger vi trea..
Så det var sura killar och frusna fötter på vägen hem, men aja BETTER LUCK NEXT TIME GUYS.



Nu ska jag mumsa i mig lite "peanut butterscotch rice krispie treats" som min värdfarmor gav oss. Hon är så himla gosig som bakar till oss varje fredag så vi kan ta med oss hem efter matchen.
Sen ska jag sova for imorgon bitti komer Gretel över for filmförmiddags mys hohoho

Kommentarer
Postat av: Brrr

Prova http://www.wbuf.noaa.gov/tempfc.htm

Svar: tack, det ska jag använda>:)
Hanna Häger

2012-10-20 @ 16:44:36

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0