Looking forward to the weekend

Imorgon är det HOMECOMING och min dag ser ut såhär:
- dance practice på morgonen
- förkortad chill skoldag
- pep assembly (alla samlas i gymmet och gör olika saker, vi ska till exempel visa upp våran dans JAG VILL INTE)
- träning
- football game, vi ska sjunga Star Spangled Banne med skolkören innan. Jag är stolt som äntligen lärt mig den..
- homecoming dance!!!
 
Så jag ser fram emot imorgon. Kommer känna mig som en riktig amerikan med skoldans och allt och lovar att bära med mig kameran under dagen! TAGGAAAA
 
Haha min tok till syster la upp den roligaste videon jag sett på länge på min facebook. Nu kommer jag verkigen inte kunna somna ahaahhaahahha
 
 

Kommentarer
Postat av: Hammarö

Ha en trevlig kväll

Svar: Tack, jag hade det very nice :)
Hanna Häger

2012-10-06 @ 19:38:33

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0