MC FATTIES

Jag, Chase och Gretel hade en McDonalds tävling och det var blodigt allvar!
Tro det eller ej men jag åt:
- två McDouble
- en McChicken
- en strips
- en bit chicken McNuggets
- en sundai med chokladsås
...och efter det ville jag spy och bestämde mig för att aldrig äta McDonalds igen!
 
Enligt mig vann jag eftersom jag kastade mig över Chases halvätna burgare och...åt upp den. Vissa kallar det fusk, jag kallar det vinnarskalle hahha!
 
Nu har jag precis avslutat 2 timmars skypande med Lisa, åh vad jag saknar dig! Lisa är en av mina närmaste. Hon är utbytesstudent i Texas just nu och innan vi åkte bestämde vi oss för en viktgräns haha. För hur många gånger har vi inte hört "USA kommer göra er FEEEEEETA moahhaha".
Vårat mål är att högst gå upp 2kg under hela vistelsen. Hittils går det bra för mig, och lovar att det är för springningen för jag äter så sjukt mycket mat och gottigheter här borta haha, måste ju testa på allt nytt lixom. Får se om jag överlever Thanksgivig och Christmas...;)
 
Här får ni lite bilder på typisk amerikansk mat och Lisafisa.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Almstedt

ååh, saknar dig också!! Haha viktgränsen... ja...

Svar: HAHAHA... we can do it!! saknar dig!
Hanna Häger

2012-10-06 @ 07:51:27
URL: http://lisamerica.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0