October

Och så var det october...sjukt vad tiden går fort.
Jag har redan varit här en femtedel av tiden och gissar på att resten av året också kommer flyga iväg med allt som kommer hända.
Om jag ska vara ärlig tror jag inte jag insett att jag är i USA och kommer vara borta i tio månader totalt. Det är som om tiden stannat och jag lever i en dröm någon annan stans... hmm konstigt! Men jag har det så bra så..

Ny månad innebär att jag får öppna ett nytt foto från syster och octobers månadsbrev från mamma. Åh vad jag bara älskar att ni är så filuriga som skickat med mig det här. Ser alltid fram emot det när in ny månad börjar!

 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0