American Breakfast

Har sovit hur gott som helst inatt. Igårkväll kollade vi på football (som varje fredag haha) men det är kul. Börjar förstå mer nu och eftersom de flesta från skolan är där blir det till en nice kväll!
Imorse skypade jag med familj vilket jag inte gjort på ett bra tag nu. Ett tips till alla som är borta i vida världen, skype och håll kontakt med vänner och speciellt familj, man mår så mycket bättre då :)

Det här var min frukost imorse, Cinnamonrolls och Coffe, mmmmm har precis lärt mig att använda deras kaffemaskin och jag bara älskar den!
P.S något som är annorlunda är att dom har frosting på bullarna istället för pärlsocker OoOo

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0