Backstreet Boys

På väg till the footbaal game hade jag, Maranda och Cheyanna ett Backstreet Boys party i bilen. Säger bara NOSTALGI!
...och idag när jag äntligen kom ihåg att ta med kameran tog batteriet slut efter jag hunnit tagit fem foton. Stor skräll. Menmen, ska ladda den inför nästa vecka då det är Homecoming game på hemmaplan!
Vi vann ikväll, igen. Alla säger att vi är bättre än någonsin i år, vi har vunnit alla våra matcher hittils. Superkul! GO PANTHERS!
 
Nu taggar jag långhelg. Har tre dagar ledigt för vi har ingen skola på måndag. Imorgon ska jag skypa syster och sen baka (har inte bestämt mig än men tror det blir cookies) till Marandas, Emilys och Brittanys 18th Birthday Party som är på söndag. Kommer bli awesome!
Imorgon kommer jag skriva om vad kommande Homecoming week innebär, så håll er uppdaterade ;)
KRAMAR
 
Värdbröder Christian och Graham.
Emily, Brittany och jag.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Duracell

Slarvmaja. :)

2012-09-29 @ 17:58:26

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0