Country music

Något som är annorlunda här är musiken man hör när man sätter på radion. Seriöst, alla här lyssnar på Country och diggar det haha... intressant.
 
Tävlingen idag gick faktiskt bra, känner att det går bättre och bättre för varje gång. Som sagt, träning ger färdighet... heeh heeh. Ska kolla mina tider på tavlan utanför omklädningsrummet imorgon.
Det var svalare ute idag också vilket var skönt, mucho enklare att springa i skugga än i smoking hot sol.
Nu ska jag snart i sängs, plugga lite matte först bara. Har mattetest imorgon GAH, jättesvårt. Vi håller på med sin, cos och tan.
Men vi får ha med fusklapp, min ser ut såhär:
cos(a+b) = cosacosb - sinasinb
cos(a-b) = cosacosb + sinasinb
sin(a+b)=sinacosb+ cosasinb
sin(a-b) = sinacosb- cosasinb
tan(a+b) = tana+ tanb/1- tanatanb
tan(a-b) = tana- tanb/1+ tanatanb
...önska mig lycka till :oOoOOo
 
Bild från första skoldagen framför en riktigt amerikansk skolbuss
Lets go Night Vision!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Värmland

Hur gick det mattetestet då? Och vad fick du för tid?

Svar: Tror faktiskt det gick ganska bra, hoppas jag, få se när jag får tillbaks det ;) Förvånandsvärt var min bästa tid andra loppet, men har 9 tävlingar på mig att förbättra mig...... aah kill me
Hanna Häger

2012-09-09 @ 02:41:19

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0