Jumpsuit i love you

Kan redan berätta att jag mår bättre och imorgon ska jag skypa med familjen!
Idag var vi lediga från skolan för det är Labour Day, untzuntz och imorgon ska lärarna planera så ingen skola då heller.
 
Idag åkte jag, Gretel, Sophie (vädsyster), Anto /värdmamma) och grandmah till Ottumwa för att shoppa. Jag köpte ett par röda skinny jeans, en orange jättemysig stickad tröja, örhängen och JUMPSUIT. HaHA världens bästa köp ever, kostade bara ca 150 sek.Det är som en one piece med toffelfötter, jag köpte en zabra och Gretel en leopard.
Efter all shopping var det Cross Country träning, hard workwork. Det är tävling imorgon (...igen??) och jag ser inte fram emot det hejdundrans precis..
Kvällen avslutades hemma hos Shelbys mormor och morfar framför brasan. Det var ,ysigt och vi åt smores. YUMMIE.
 


 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0