Moving

Varför jag inte bloggat ett tag är för att det har varit problematiskt och jag har mått botten.
kan nu berätta att jag bytt värdfamilj, det fungerade inte emd min förra. Jag vill inte gå in på detaljer men kan säga att både jag och Gretel bytte och att de inte kommer få ha utbytesstudenter mer i framtiden. Fick också reda på efter jag bytt att alla de tidigare de haft hade bara en av över tio stannat kvar hos dem. Så jag vet inte...
Nu bor jag hos min engelskalärare i Richland. Jag har två äldre bröder, en lillebror och en lillasyster. Gretel bor fyra minuter bort hos Shelby, vilket känns bra, så vi kommer fortfarande träffas a lot!
Den här familjen vill verkligen att jag ska stanna och jag märker att de verkligen bryr sig. De har redan på bara några få dagar fått migg att må bättre och jag insåg hur mycket jag saknade "familjekänslan".
 
Nu vet ni och jag kommer fortsätta blogga som vanligt. Lovar att ta bilder på allt nytt i ett senare inlägg.
Pussar och kramar alla goa där hemma så länge <3
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hoppas det bli är bättre nu då hannabanan!!!!! Jag saknar dig!

Svar: Jag med, känns redan bättre, tusen kramar till dig saknade Tildis!!!!!
Hanna Häger

2012-09-03 @ 06:07:07
Postat av: Tilda

Blir*......

2012-09-03 @ 06:07:32
Postat av: Maja

Hej finkusin! Vad skönt att allt löst sig och att du mår bra. Saknar dig!
Maja Häger

Svar: Åh Hej Maja! :) Ja det är skönt, sover bättre nu än jag gjort sedan jag kom till USA, hälsa alla där hemma, Saknar dig sötnöt, kramkram!
Hanna Häger

2012-09-03 @ 08:11:35
URL: http://Imagineme114.tumblr.com
Postat av: Louise Hultman

Åh älskade!! saknar dig. hoppas du mår bra nu, älskar dig!!! <3

Svar: Saknar dig!! mår bättre redan, puss älskar dig <3 !!!
Hanna Häger

2012-09-03 @ 11:53:22
Postat av: Anonym

Trevligt att höra av dig igen ...

Svar: :)
Hanna Häger

2012-09-04 @ 15:19:00

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0