Peach Jam

Dagarna rullar på som vanligt här borta och idag var inget särskilt. Skola, träning sen hem. Jag har hunnit pimpa mitt rum lite (med tanke på att jag inte haft läxor på två dagar yeeeey) och har tagit kort på huset, tänkte lägga upp det snart så ni kan se hur jag bor!
Idag lärde min värdpappa mig och Sophie hur man gör Peach Jam. Mmmm så gott, hemmagjord sylt är den bästa sylten! Det här receptet ska jag defenitivt ta med hem!
 
Annars är det snart helg och såhär der min helg ut:
´-Football Game imorgon på hemmaplan
- Cross Country tävling lördag morgon
- Bon fire hos Victoria lördag kväll
- Shopping söndag
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon är det FCA innan skolan. FCA är varje fredag kvart över sjuish och alla som vill får komma. Det är som en kristen samling och man sjunger,pratar och lyssnar på olika personer. Ni kanske undrar varför jag följer med på det även fast jag inte är kristen, men jag tycker det är mysigt och härligt folk + att de bjuds på färska cookies för 1 dollar..hehe.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Blir så sugen på USA när jag läser om ditt liv därborta! En riktig follower har jag blivit av denna blogg alltså ;) ehe

Svar: Kom hit och discover med mig :) WOPWOP vad glad jag blir och jag är en trogen läsare av din fina blogg jag :D
Hanna Häger

2012-09-23 @ 14:41:50
URL: http://frejhej.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0