Run your heart out

Gick upp fem imorse för att göra mig iordning för Dance Team träning. Nästan en vecka kvar tills vi ska visa upp dansen för hela skolan och jaaa..det kommer bli spännande! Haha skrattar lite åt dansen för den ser ganska så heltokig ut, men om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte för det är kul.
Träningen idag var busenkel, tror inte Mr Eidahl (coach) vill slita ut oss dagen innan våran andra tävling i Iowa City för veckan. Imorgon gäller det, RUN YOUR HEART OUT! Önska mig lycka till.
När jag ko hem idag fick jag reda på att min värdmamma fick åkta ambulans in till sjukhuset tidigare idag. Hon knäckte ryggen och kunde inte röra sig, men nu mår hon bättre och får förhoppningsvis komma hem imorgon!
Hon blev så glad när jag berättade att jag tänkte laga svensk mat till familjen nästa måndag eftersom vi är lediga från skolan. Något tips på vad jag kan laga?
Kramar på er!
 
 
Mitt skåp i omklädningsrummet
 
Jag och Monica
 
Mitt skåp i korridoren
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Pyttipanna(med stekt ägg till), raggmunk med fläsk, "vanliga" pannkakor med jordgubbssylt och grädde/vaniljglass, smörgåstårta, korvstroganof och ris, äppelkräm, kåldolmar, äppelkaka med smuldeg

Nu blev det nån blandning av mat och efterrätter men jaa typ nått sånt ;) <3

Svar: haha mat plus efterrätt, PERFA! blir att laga mat fler gånger ser jag här, muchas grasias johannis :) <3
Hanna Häger

2012-09-27 @ 08:19:29
URL: http://twitter.com/jfosselius
Postat av: Gunnar

Falukorv och snabbmakaroner?
Kan du laga mat så borde en fisksoppa göra succé, en såndär god, matig och mustig med saffran, créme fraiche, purjolök, rotfrukter och potatis i.

Svar: YUUUM, amerikanare ätar typ aldrig soppa eller fisk här där jag bor så det kanske jag borde göra, tack för tipset :)
Hanna Häger

2012-09-27 @ 11:45:54
Postat av: Amanda

Jag bara undrar om du vet hur mycket det kostar att skicka brev utomlands? :) Jag vill så gärna ha en brevvän som bor i USA, haha jag tycker det är så spännande, har du brevvänner? :)

Svar: Jag har tyvärr inga brevvänner, men har alltid tyckt det vore kul! Jag har ingen aning men kan kolla upp det :)
Hanna Häger

2012-09-27 @ 18:35:00
URL: http://kaotisk.tumblr.com
Postat av: Mmmmmm

Fläsk med löksås, köttbullar med brunsås, båda med potatis. Eller varför inte en smörgåstårta.

Svar: MMM typiskt svendkt det där, kommer laga mat flera gånger och svenska köttbullar är ett måste!!
Hanna Häger

2012-09-28 @ 01:09:15

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0