SWEDISH CANDY

Har jag någonsin berättat för er att jag har världens bästa familj. Idag när jag kom hem låg det på köksbordet ett stooort packet till mig full med underbarheter! När jag öppnade paketet kändes det jättekonstigt att se så mycket svenskt på en gång, men det gjorde verkligen min dag. ÄLSKAR ER!
+ att min världfamilj blev helt förtollade av svensk choklad! De sa gång på gång "Du är bäst jag älskar dig och din familj som skickade det här" Sen var hälften borta haha.
Anto och Mark (värdföräldrar) fick en bok om Sverige och Mark säger "Det här är inte Sverige.. för fina bilder!" Haha när man lär känna honom är han riktigt rolig, han har en välrigt speciell humor :)
I packetet var det:
- 3 marabou
- 2 påsar dumle
- 1 påse marrianne
- 1 påse pllockgodis
- massa minidaim
- två ballerina kakapacket
- en tup messmör
- ett packer grova mackor (ni anar inte vad jag saknat det)
- The Year In Sweden, bok till värdföräldrar
- en fin ask från mamma
- hårsnoddar (haha min familj känner mig på prick)
- Foton från syster, jag ska öppna ett varje månad och klistra in i ett fotoalbum jag fick från henne. Hon är bäst!
- Två bre (ska läsa dom nu innan jag går och lägger mig)
 
Haha Isaiah åt en sur godis...
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0