You did not think that about me huh?!?!

NYTT REKORD FÖR MIG- idag sprang den lata klena Hanna Häger 9,6 km utan att stanna. Det trodde ni aldrig om mig vavava?? Första gången på länge jag är stolt över mig själv, härlig känsla.
 
Hittade Djungelvrål jag tagit med från Sverige och hahaha älskar reaktionerna jag fick när min värdfamilj smakade "Mamma, hanna försöker förgifta oss!!!", "AAArrgghhhh uuuh vad är det här?", "Ni svenskar är konstiga, bläääää"
Annars har jag inte gjort så mycket idag, bara busat omkring med min tokiga värdfamilj. Fixat om lite i mitt och Sophies rum för mina grejer, när det är klart lovar jag att lägga upp bilder! När jag rotade omkring i röran av crap jag har liggandes halvuppackade hittade Christian min kamera vilket resulteras med,,, :



 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Uuh vad jag saknar dig! <3

Svar: saknar dig mycket kompisen :/ <3
Hanna Häger

2012-09-14 @ 09:30:23
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0