Ashton my man

Idag är jag så gott som DÖD i hela kroppen. Kom hem sent från tävlingen igår och jag säger bara en sak, jag tänker aldrig mer springa 800m stafett. Haha fyfan det var något av det värsta jag gjort. Men utöver det gick tävlingen bra och Pekin (min skola) vann. Tracket (eller fridrottsplatsen) var så himla fint och lyxigt, och vill ni veta varför?! DET ÄR ASHTON KUTCHERS HIGHSCHOOL!!! Jag har varit på skolan Ashton gick på, gaah woooawyeah!! Och vet ni, han kommer dit varje år till Homecoming, jävlar, om jag vetat det i höstas hade jag ju åkt dit! Men i alla fall, så har han skänkt pengar till skolan så den var lyxlyx!
 
Sen idag gick jag upp tidigt för att jobba på en springtävling. Det var en "fundraiser" for en liten tjej på skolan som länge legat på sjukhus. Hon har sedan hon vart baby haft hjärtproblem och en massa operationer. Så folk skänkte pengar och sprang 5km for henne och hjälpte familjen, så det var verkligen värt att hoppa upp klockan 6 imorse for att hjälpa till fast att min kropp värkte. (jag behövde ju enda bara stå och dela ut lappar hehe)
 
Efter det åkte vi till ett bröllop. Det var två vänner till min värdfamilj som gifte sig, och även fast det var vardagligt och enkelt uppsatt så var det mysigt. Jag tycker att brölopp är mysiga! Dom hade det som en fikabjudning och bjöd på kaffe och cake balls. Cake balls är en typisk amerikansk godis-bakelse och dom är verkligen mättande. Det fanns hur många spännade smaker som helst och såklart ville jag smaka alla. Allt fran choklad, peanutbutter, cake batter, caramel apple, cinnamon roll, brownie, yes you name it. Så nu är jag proppmätt haha.
Och vet ni vad mer som hände idag. Min gamla värdfamilj var också på bröloppet. Jättejobbigt! Jag såg dom, fick panik och försökte gömma mig. Men det gick inte så bra så jag hälsade och sen sprang därifrån....
Förlåt för smink-smetad och trött Hanna men orkar verkligen inteeee bryy mäj!!
Mmm åh, dregglade lite när jag gjorde det här collaget. Vi skulle ju passa bra ihop Ashton och jag, tycker ni inte?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0