New York City

Nu är jag i New York med familjen och vi har det jättebra, Vi har hunnit med MASSOR av shopping, mat och turist-grejer. Hotellet vi bor på ligger supernära Times Square. Igår var vi uppe i Empire State Building och det var jättehögt och blåsigt, fast coolt att få se över hela NYC. Det finaste vi gjort var när vi tog en kvällstur med turistbussen över Brooklyn igår. Man fick se manhattan Bridge och hela New York upplyst och det var jätteckert. Imorgon flyger vi vidare till Colorado för att stanna där några dagar och sen köra vidare till Iowa i hyrd bil.
 
Hittils har jag haft en UDNERBAr semester och det är så himla skönt att få umgår med min knasiga familj igen, har saknat dom så.
Sen vill jag hälsa till Mormor i Danmark, jag tänker på dig och saknar dig jättemycket!! I sommar kommer jag och hälsar på, det längtar jag till, puss och knus på dig till vi ses i sommar ♥ ♥
 
Kommer upp fler bilder efter (och kanske under om jag har tid) resan, lovar att skriva om vad vi upplever :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gud vad skönt att se er alla tillsammans igen! Saknar dig och din knäppa familj supermycket! Kom hem nu:( Hoppas du får en sista bra tid där borda, och njut av tiden :D Värma hälsningar från Karlstad!!!!! <3

Svar: Åh Cornelia vad du är mysig!!! Saknar dig också supermucket!! Jag har den bästa tiden i USA nu och hoppas du har det trevlans i Sverige :) men snart vill jag verkligen hem för jag är redo för masssssaaaa bananhäng och goda frukostar med tight-corri!<3
Hanna Häger

2013-04-22 @ 20:25:46
Postat av: sockan

Åh va kul!!
Hälsa alla från mig och ha det underbart tillsammans :)))))

Svar: fina carolina, vi hade det underbart!! :) dom halsar tillbaka till dig :) :)
Hanna Häger

2013-04-25 @ 15:53:18

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0