Spray-tan

Yes folks, ni läste rätt. Jag kom precis hem från Taiylors spray-tan party. Jag hade hoppats på att fortfarande ha kvar min färg från Hawaii... men det försvann såklart för länge sedan! Så det blev en spray-tan eftersom att jag inte vill sola solarium och heller inte se ut som en albino. Och vet ni vad?!!? PROM AR IMORGON!!! Det kommer va så himla fint och jag vill bara att tiden ska ga fort fram tills dess. Orkar inte vänta mer nu, wooooaaaa!
Just nu sitter jag och målar mina naglar. Ska lägga mig tidigt så jag är pigg och glad när jag vaknar för på morgonen bär det av till frisörsalongen for att fixa håret.
Jag lovar att berätta allt om Prom på söndag och lägga upp en massa bilder!
 
Sen om ni vill se kommer det filmas och visas live på nätet. Jag tror att det filmas när vi anländer i bilarna (vilket blir halv ett på natten svensk tid) och sen filmas också "promenade", vilket är när par för par blir uppropat och går in. Jag och Seth är par nummer 5  (det är 3 på natten svensk tid). Kommer länka till websidan här imorgon när jag vet. :)
 
(gammal bild)
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0