Update

 
Förlåt för uselt bloggande, men här får ni en liten update!
I Tisdags efter skolan hade vi "Night at the theater". Alla som medverkat under Speech satte upp en liten föreställning för föräldrar och vänner. Det var riktigt mysigt och roligt att få se alla andras uppträdanden. Vi uppträdde med våran "Politically correct farytailes" och jag spelar drottningen i snövit, rödluvan och berättare.
 
Annars har veckan rullat på som vanligt och imorgon är det Track tävling. Usch och fy så nervös jag är... fick reda på idag att jag kommer springa en 400m stafett och en 800m stafett. 800 METER STAFETT, jag kommer dööö! Plus att jag är sista personen i båda loppen! Sen ska jag hoppa höjd hopp också, snacka om trott tjej jag kommer vara efter det. Men det ska bli kul, är bara så himla nervös haha.
 
Hoppas ni har det bra och har kommer en bild från förra Track tävlingen då jag hamnade i tidningen.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Woho! GO HANNA GO!! ;)

Svar: WOHOO, fanns en battre bild i en annan tidning men jag tappade bort den :( far forsoka hitta den igen!
Hanna Häger

2013-04-05 @ 10:16:37
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0