GOING TO LOS ANGELES

Jag har suttit i ungefär fem minuter och försökt beskriva hur lycklig jag är men det går bara inte för det är obeskrivligt. Jag fick precis reda på att jag vunnit en resa till Los Angeles. JA HAR VUNNIT EN RESA TILL LOS ANGELES! Det är helt galet stört. Jag var med i en tävling STS höll i då jag gjorde en film om "Livet som utbytesstudent.", (filmen här nedan) och fick ett mail idag att jag hade vunnit. Så den 25 till 31 Maj kommer jag befinna mig i LA och besöka bland annat: Hollywood, Beverly Hills. Universal Studios och andra ställen. Jag ringde min syster direkt (skype) och när jag såg att vi kommer besöka Disneyland också började jag gråta. Jag vet.... megatönt men seriöst Disneyland är min dröm! Och det ända som kommer kosta mig är flygbiljetterna dit och hem vilket jag på något sätt får skrapa ihop till men vafasen, man säger ju inte direkt nej till en gratis resa! LOS ANGELES HERE I COME
 
Forsokte hitta en glad bild på mig och det här var den gladaste jag hittade, saknar min Tidlis!

Kommentarer
Postat av: Emma

Woooohhhh!!! Guud vad roligt! Vilka andra åker du med? Är det en STS-resa fast du behöver inte betala?

Svar: Det kommer bli underbart!! :) Det ar med Explore-America (samma bolag som med min Hawaii resa) sa det kommer vara en bunt av utbytesstudenter vilket kommer vara spannande! Ja precis, det jag behover betala ar endast flybiljetterna.
Hanna Häger

2013-02-10 @ 23:58:11
URL: http://americaemma.blogg.se
Postat av: Tilda

ÅH JAG SAKNAR DIG MED!!!!

Svar: PUUUUUSSEN PA DIG FINIS!!!
Hanna Häger

2013-02-11 @ 12:49:53
Postat av: Tilda

Och grattis!!!!!

Svar: :)
Hanna Häger

2013-02-11 @ 12:50:16
Postat av: Johanna Fosselius

Åååh söt film!! Så glad för dig! Så kul :D
Miss u <3

Svar: hehe tack :) JAG AR CRAZY GLAD!! saknar min johannis <3
Hanna Häger

2013-02-11 @ 15:59:39
URL: http://twitter.com/jfosselius
Postat av: sockan

JAG DÖÖÖÖÖÖÖR WOOOOOOOOW!!!!! :D :D GUD VaD KUUUL!!!!!!!!

Svar: GAAALEEET!! JAG DOR MEd, bli aventyrigt :D :D
Hanna Häger

2013-02-12 @ 20:28:26

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0