Ninja Turtles

Idag har det varit en vanlig dag i skolan, bara att jag mådde pissigt! Så åkte direkt hem efteråt och somnade direkt. Imorgon ska jag och värdsyster vara hemma (hon har streptokocker) och jag ska bara vila för nu är det FEMTON DAGAR KVAR TILL HAWAII och jag vill inte bli sjuk!!! Sen köpte jag våran Dance Team t-shirt idag. Älskar ryggen där det står "Personally victimized by April Brown", quote from Mean girls, filmen som beskriver highschool livet perfekt ;)
 
 
Här får ni dagens kommentar "Hanna, seriously stop smiling like that, you look like a creepy turtle" hahha.... antar att mina amerikanska vänner anser att likheten mellan mig och en sköldpadda är stor.

Ser ni likheten...???!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å va söt du/ni är. Ha ha
Finns det sköldpaddor på Hawai? I så fall kanske Ni kan ordna en släktsträff när du ändå är där?
Kramis från mamma

Svar: HAHA mamma, som vanligt far du mig att skratta :) Jo men skoldpaddor finns det allt och du ar bjuden pa slakttraffen du med :) KRAMAR
Hanna Häger

2013-02-08 @ 07:06:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0