Happy Birthday Christian

Idag har varit en lååååång dag! Imorse gick jag till "the office" for att ändra mitt schema lite. Min Intro to Art klass var jättetråkig, så nu har jag istallet Basic Construction... haha vi ska bygga ett minihus. Det är lite som träslöjd och arkitektur, men Leslie och Kelsie är i samma klass så det kommer bli kuligt!
Efter skolan idag hade vi Speech Practice klockan 6, åh vad jag älskar Speech. Fast att det är stressigt är det hur kul som helst. Min grupp sätter upp en version över gamla sagor och det som är så kul med Speech är att man får sätta in sig i en roll och det blir som teater. Jag spelar en vanlig talare, drottningen i Snövit och Rödluvan. När Speech Practice var klart var klockan sent och vi var alla supertrötta och hungriga. Som tur var fanns det god mat och tårta när vi kom hem eftersom min värdbror Christian fyller 16 år idag.
HAPPY BIRTHDAY BROTHER FROM ANOTHER MOTHER.
 
Har tyvärr inga nya roliga bilder så här får ni en från i somras. SORRY!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0